Παρασκευή, 16 Οκτωβρίου 2009

Πρώτα σε πωλήσεις 06/10/2009 έως 12/10/2009

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
1. ΟΛΑ ΣΟΥ ΤΑ ‘ΜΑΘΑ ΜΑ ΞΕΧΑΣΑ ΜΙΑ ΛΕΞΗ (ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗ) ΜΠΟΥΡΑΝΤΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
2. ΕΡΩΤΑΣ ΣΑΝ ΒΡΟΧΗ (ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ) ΜΑΝΤΑ ΛΕΝΑ
3. LOGICOMIX (ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΚΑΡΟΣ) ΔΟΞΙΑΔΗΣ, ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
4. Η ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΜΗΛΟΠΑΡΔΑΛΗ (ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗ) ΤΟΜΠΑΖΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
5. ΛΥΤΡΩΣΗ (ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ) ΠΟΛΥΡΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
6. ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΩ ΑΜΑ ΔΕΝ ΜΕΓΑΛΩΣΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ (ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ) ΔΙΒΑΝΗ ΛΕΝΑ
7. ΑΝ ΗΤΑΝ ΟΛΑ…ΑΛΛΙΩΣ (ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΛΕΝΤΗ) ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΑΛΚΥΟΝΗ
8. Η ΔΕΞΙΑ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ ΡΑΣΟΥ (ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΣΤΙΑ) ΜΑΚΡΙΔΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
9. ΕΝΟΧΑ ΜΥΣΤΙΚΑ (ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ) ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΝΤΟΡΑ
10. ΤΟ ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙ (ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗ) ΣΑΡΗ ΖΩΡΖ

ΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
1. ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΕ ΜΕ ΤΗ ΦΩΤΙΑ (ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ) ΛΑΡΣΟΝ ΣΤΙΓΚ
2. ΧΑΡΑΥΓΗ (ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΛΑΤΥΠΟΥΣ) ΜΕΓΙΕΡ ΣΤΕΦΑΝΙ
3. ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ (ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ) ΛΑΡΣΟΝ ΣΤΙΓΚ
4. Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΣ (ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ) ΚΟΕΛΙΟ ΠΑΟΛΟ
5. ΝΕΑ ΣΕΛΗΝΗ (ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΛΑΤΥΠΟΥΣ) ΜΕΓΙΕΡ ΣΤΕΦΑΝΙ
6. ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ (ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΓΡΑ) ΓΙΑΛΟΜ ΙΡΒΙΝ
7. ΦΩΝΕΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ (ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΩΚΕΑΝΙΔΑ) ΠΙΛΤΣΕΡ ΡΟΖΑΜΟΥΝΤ
8. ΜΠΙ ΟΠΩΣ ΜΠΙΡΑ (ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΙΟΛΟΣ) ΡΟΜΠΙΝΣ ΤΟΜ
9. ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ (ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗ) ΚΑΜΙΛΛΕΡΙ ΑΝΤΡΕΑ
10. THE LOST SYMBOL (ΕΚΔΟΣΕΙΣ BANTAM) BROWN DAN
(πηγή: www.zougla.gr)
Αγγελική. Γάμος στην Τουλούζη
Γκολόν Ανν
εκδ Ωκεανίδα

Στο δεύτερο αυτό τόμο της Αγγελικής, η Μαρκησία των Αγγέλων ερωτεύεται τον άντρα που παντρεύτηκε από συνοικέσιο.

Στον δεύτερο αυτό τόμο της Αγγελικής, η ηρωίδα πηγαίνει στην Τουλούζη για να γνωρίσει τον κόμη Ντε Περάκ, το σύζυγο τον οποίο αναγκάστηκε να δεχτεί για να σώσει τον πατέρα της από την οικονομική καταστροφή.
Το σοκ της Αγγελικής όταν αντικρίζει τον δύσμορφο και κουτσό άντρα της τής προκαλεί μια απέχθεια που ούτε μπορεί, αλλά ούτε θέλει να ξεπεράσει. Αυτό τον άντρα με το ειρωνικό χαμόγελο και τη σκοτεινή φήμη τον φοβάται.
Εκείνος, πάντως, δεν θα προσπαθήσει να ασκήσει διά της βίας τα συζυγικά του δικαιώματα. Θα περιμένει την Αγγελική να τον πλησιάσει από μόνη της...
(1ος τόμος: Αγγελική. Μαρκησία των Αγγέλων)

Η θεωρία του Κάρολου Δαρβίνου

Δαρβινισμός και η ιστορία του έως τις μέρες μας
Κριμπάς Κώστας Β.

εκδ Ωκεανίδα

Η Εξελικτική ως κεντρικός κλάδος της Βιολογίας και η ιστορία της έως τον 21ο αιώνα. Ένα μνημειώδες έργο ζωής από τον Ακαδημαϊκό και καθηγητή γενετικής Κώστα Β. Κριμπά.

Ο ερευνητής της θεωρίας της εξέλιξης Κώστας Κριμπάς, πανεπιστημιακός καθηγητής και Ακαδημαϊκός, με το βιβλίο αυτό καταθέτει το έργο μιας ολόκληρης ζωής.
Είναι ένα έργο συνθετικό που παρακολουθεί την ιστορία του δαρβινισμού. Στις σελίδες του ο αναγνώστης θα βρει όλες τις ιδέες, τις θεωρίες και τα εμπειρικά ευρήματα που συνόδευσαν τη θεωρία της εξέλιξης από τη μεγάλη έκρηξη της γέννησής της έως σήμερα.
Η θεωρία του Κάρολου Δαρβίνου, του οποίου φέτος εορτάζονται τα διακόσια χρόνια από τη γέννησή του, δεν άλλαξε μόνον τα δεδομένα της βιολογίας. Επηρέασε το σύνολο της ανθρώπινης γνώσης και διείσδυσε σε τομείς όπως η κοινωνιολογία, η ηθική, η αισθητική, η ψυχολογία, η γνωσιολογία, ακόμη και η λογοτεχνική κριτική. Οικοδόμησε μια καινούργια αντίληψη για τον άνθρωπο και είναι ίσως αυτή η δυναμική της που προκάλεσε τόσο βίαιες αντιστάσεις και αντιδράσεις, στην καταγραφή των οποίων ο Κώστας Κριμπάς αφιερώνει ένα σημαντικό τμήμα του έργου του. Επιστημονικά έγκυρο, είναι ένα κείμενο το οποίο επιτρέπει στον κάθε αναγνώστη να γνωριστεί με την ιστορία μιας περιπέτειας που λειτούργησε καταλυτικά στη συνείδηση του πολιτισμού μας.

Ενα απόσταγμα

Γιατί το Βυζάντιο
Γλύκατζη-Αρβελέρ Ελένη
εκδ Ελληνικά Γράμματα

Το «Γιατί το Βυζάντιο», το καινούργιο βιβλίο της Ελένης Γλύκατζη-Αρβελέρ, γραμμένο απευθείας στα ελληνικά, αποτελεί ένα απόσταγμα σχεδόν βιωματικό, από την πολύχρονη διδασκαλία της διαπρεπούς βυζαντινολόγου στη Σορβόννη. Απευθύνεται στο ευρύ κοινό και ειδικά σε εκείνους που τους απασχολεί το ζήτημα της ελληνικής ιστορικής συνέχειας.

«Το πόνημα αυτό», αναφέρει η ίδια, «απευθύνεται σε όσους από τους Νεοέλληνες ταλανίζονται με το πρόβλημα της ελληνικής ιστορικής συνέχειας και στους ξένους (κυρίως τους Δυτικοευρωπαίους και τους Αμερικανούς βλαστούς τους) που αρκούνται στην επιλεκτική γνώση του παρελθόντος τους, άσχετα από κάθε ιστορική πραγματικότητα και με μόνο μέλημα τη δικαίωση μιας σύγχρονης πολιτικής προσέγγισης, που υπαγορεύουν συμφέροντα και ενδιαφέροντα, ξένα συχνά από την ιστορία και το αντικείμενό της».
Η συγγραφέας επιχειρεί να αποσαφηνίσει το Βυζάντιο δια του Βυζαντίου, με πολλαπλές αναφορές σε κείμενα - κλειδιά (Τριακονταετηρικός του Ευσεβίου, Κοσμογραφία του Κοσμά Ινδικοπλεύστη, Τακτικά του Λέοντος ΣΤ' τυο Σοφού, Βίος Ιακώβου του Νεοφωτίστου, Σχόλια του Τζέτζη, Επαναγωγή κ.ά.), τα οποία, κατά τη γνώμη της, εκφράζουν συνοπτικά τα χαρακτηριστικά της βυζαντινής ψυχοσύνθεσης ή σημαδεύουν παραστατικά τομές και στροφές της ιστορίας του Βυζαντίου.
Ο στόχος της Ελένης Γλύκατζη-Αρβελέρ είναι ο εξής, όπως τον διατυπώνει στον Πρόλογό της: «Να βάλω, κατά το δυνατόν, έστω εκ του πλαγίου και λάθρα σχεδόν, το Βυζάντιο στη θέση που τα επιτεύγματά του μας υπαγορεύουν: να πω συνοπτικά, εννοώ, αυτά που το αναδεικνύουν ως την πρώτη ευρωπαϊκή αυτοκρατορία και που εξηγούν, όχι μόνο το πολιτιστικό μεγαλείο του (και αυτό ανεπαρκώς ακόμη γνωστό), αλλά και την ασυνήθη για παγκόσμια δύναμη (όπως ήταν κάποτε το Βυζάντιο) μακροβιότητά του».
Η επιλογή των θεμάτων που αναπτύσσονται σχετίζεται κυρίως με φαινόμενα μακράς διαρκείας και μπορούν να ερμηνεύσουν το «Γιατί» της βυζαντινής πολιτικής εμβέλειας (εξ ου και ο τίτλος «Γιατί το Βυζάντιο»).
Αναλύονται οι σχέσεις της πολιτείας με την εκκλησία (αυτοκράτορα και πατριάρχη), του κέντρου με την περιφέρεια (Κωνσταντινούπολης και επαρχιών), του Βυζαντίου με τους πολυποίκιλους γείτονές του, φίλους, συμμάχους ή εχθρούς. Οι συνοριακές συρρικνώσεις, οι δογματικές διαμάχες, οι στρατιωτικοπολιτικές αντιπαλότητες και οι άνισες κοινωνικές διαβαθμίσεις που ρύθμιζαν την καθεστηκυία τάξη εξηγούν τη δυσκολία της βυζαντινής κοινωνίας αλλά και της πολιτικής να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των καιρών. Η πτώση της αυτοκρατορίας πρώτα στα χέρια των Σταυροφόρων (1204) και τελικά στους Οθωμανούς (1453) προλογίζουν την χαλεπότητα της μετέπειτα εποχής που θεμέλιό της ωστόσο μένει η πολύχρονη βυζαντινή εμπειρία: θρησκευτική, ιδεολογική και βιωματική. Απόηχός της ως τις μέρες μας μπορεί να θεωρηθεί η αμφίσημη σχέση των Νεοελλήνων με τη Δύση και με την Ανατολή, πρόβλημα της νεοελληνικής ταυτότητας.

Το επικό τέλος στη ζωή ενός μεγάλου πολεμιστή

ΑΤΤΙΛΑΣ - 3 - Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
ΓΟΥΙΛΙΑΜ ΝΕΪΠΙΕΡ
εκδ Ψυχογιός

Έτος 449 μ.Χ. Το μέλλον του κόσμου κρέμεται από μια κλωστή. Η άλλοτε πανίσχυρη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία είναι τρωτή και ανυπεράσπιστη απέναντι στην τεράστια στρατιά των Ούνων που είναι συγκεντρωμένη στις όχθες του Δούναβη και έτοιμη να εφορμήσει - μόνο ένας άντρας διαβλέπει τον κίνδυνο. Ο αρχιστράτηγος Αέτιος γνωρίζει καλά ότι ο Αττίλας διψά για αίμα και καταστροφή, αλλά είναι ανήμπορος να σταματήσει τη σφαγή. Ο Αττίλας σχεδιάζει να εισβάλει στη Ρώμη, την καρδιά της αυτοκρατορίας. Μήπως, όμως, το ρίσκο είναι μεγάλο ακόμη και για τον πιο άγριο από τους στρατηλάτες της εποχής του; Ο Αττίλας, η Μάστιγα του Θεού, θα πρέπει επιτέλους να έρθει αντιμέτωπος με το πεπρωμένο του… Το επικό τέλος στη ζωή ενός μεγάλου πολεμιστή.

Ο μάγος της ισπανικής λογοτεχνίας

ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟΥ
ΚΑΡΛΟΣ ΡΟΥΙΘ ΘΑΦΟΝ
εκδ Ψυχογιός

Στην καρδιά της Βαρκελώνης, σ' ένα εγκαταλειμμένο μέγαρο, ένας νεαρός άντρας, ο Νταβίδ Μαρτίν, βγάζει τα προς το ζην γράφοντας ερωτικά μυθιστορήματα τρόμου με ψευδώνυμο. Στιγματισμένος από τα δύσκολα παιδικά του χρόνια και βασανισμένος από έναν ανέφικτο έρωτα, έχει βρει καταφύγιο στον κόσμο των βιβλίων και περνάει τις νύχτες του επινοώντας μπαρόκ ιστορίες για τον υπόκοσμο της πόλης. Μια μέρα, τα βήματά του τον οδηγούν σ' ένα μυστικό κλειδωμένο δωμάτιο, όπου ανακαλύπτει φωτογραφίες και γράμματα που μιλάνε για τον μυστηριώδη θάνατο του προηγούμενου ιδιοκτήτη του σπιτιού. Ο Νταβίδ αποφασίζει να εξιχνιάσει την υπόθεση που εμποτίζει σιγά σιγά το είναι του σαν αργό δηλητήριο. Η παράλληλη πρόταση ενός Γάλλου εκδότη να γράψει ένα βιβλίο που όμοιό του δεν έχει υπάρξει ποτέ, με αντάλλαγμα μια περιουσία και κάτι παραπάνω, θα περιπλέξει ακόμη περισσότερο τα πράγματα. Σύντομα ο Νταβίδ θα συνειδητοποιήσει ότι περιβάλλεται από σκιές που απειλούν την ίδια του τη ζωή.
Ο μάγος της ισπανικής λογοτεχνίας μάς μεταφέρει και πάλι στο Κοιμητήριο των Λησμονημένων Βιβλίων, σε μια περιπέτεια έρωτα και μυστηρίου, με φόντο την ατμοσφαιρική αλλά και σκοτεινή Βαρκελώνη. Μεταφρασμένο σε 38 γλώσσες. 3.350.000 αντίτυπα παγκοσμίως.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση