Πέμπτη, 13 Ιανουαρίου 2011

Θηλυκός ελκυστικός δαίµονας

Vampire & Succubus
 Mead Richelle
Φανταστική λογοτεχνία
Εκδότης: IntroBooks


Succubus (πρφ. Σούκουµπους, ουσ.): Θηλυκός ελκυστικός δαίµονας που αλλάζει µορφή και αποπλανά θνητούς άνδρες. Σούκουµπους: από όλες τις δουλειές της κόλασης, η δική της είναι η πιο γοητευτική. Παίρνει όποια γυναικεία µορφή διαλέξει, ντύνεται προκλητικά υπέροχα, και όλοι οι άνδρες δίνουν τα πάντα για ένα της άγγιγµα... Ακόµα και την ψυχή τους...

Οι καλύτερες πωλήσεις την εβδομάδα

ΕΥΠΩΛΗΤΑ

Οι καλύτερες πωλήσεις την εβδομάδα που πέρασε στο βιβλιοπωλείο Παπασωτηρίου 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

1. Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ του Νίκου Θέμελη (εκδόσεις Μεταίχμιο)
2. ΕΠΙ ΣΚΗΝΗΣ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΑ του Δημήτρη Κ.Μπουραντά (εκδόσεις Πατάκη)
3. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ,ΘΑ ΣΤΡΩΣΕΙ της Λένας Μαντά (εκδόσεις Ψυχογιός)
4. ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΠΕΛΑΓΙΑ του Γιάννη Ξανθούλη (εκδόσεις Τόπος)
5. ΟΛΑ ΣΟΥ ΤΑ ΄ΜΑΘΑ, ΜΑ ΞΕΧΑΣΑ ΜΙΑ ΛΕΞΗ του Δημήτρη Κ.Μπουραντά (εκδόσεις Πατάκη)
6. ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ ΓΕΜΙΖΕΙ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΑ της Μάρως Βαμβουνάκη (εκδόσεις Ψυχογιός)
7. Η ΚΥΡΑ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ του Θάνου Κονδύλη (εκδόσεις Ψυχογιός)
8. ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΕΙΝΑΙ ΖΟΡΙΚΟ ΠΟΛΥ της ΜΑΡΩΣ ΔΟΥΚΑ (εκδόσεις Πατάκη)
9. ΤΟ ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ του Οδυσσέα Ελύτη (εκδόσεις Ικαρος)
10. ΤΟ ΧΑΣΤΟΥΚΙ του Χρήστου Τσιόλκα (εκδόσεις Ωκεανίδα)

ΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

1. ΚΙΣΜΕΤ του Resat Νuri Guntekin (εκδόσεις Λιβάνη)
2. Η ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ του Αλαίν ντε Μποτόν (εκδόσεις Πατάκη)
3. ΒΑΛΚΥΡΙΕΣ του Πάουλο Κοέλο (εκδόσεις Λιβάνη)
4. ΣΚΕΤΗ ΑΝΑΡΧΙΑ του Woody Αllen (εκδόσεις Βell)
5. Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΩΝ ΔΑΚΡΥΩΝ ΦΥΛΛΑ ΠΟΡΕΙΑΣ ΙΙΙ του Χόρχε Μπουκάι (εκδόσεις Οpera)
6. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ του Οwen Μatthews (εκδόσεις Μοντέρνοι Καιροί)
7. Ο ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΒΙΟΣ ΤΟΥ ΜΑΞΟΥΕΛ ΣΙΜ του Τζόναθαν Κόου (εκδόσεις Πόλις)
8. ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΜΕΝΕΣ ΖΩΕΣ της Τζένιφερ Ντόνελι (εκδόσεις Ωκεανίδα)
9. ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΟ της Βrenda Reid (εκδόσεις Διόπτρα)
10. ΣΑΛΑΜΙΝΑ του Χαβιέρ Νεγρέτε (εκδόσεις Ψυχογιός)

www.tovima.gr

Ορχάν Παμούκ «Γράφω μυθιστορήματα επειδή ο Θεός δεν μου ψιθυρίζει ποίηση»

Ο τούρκος νομπελίστας συγγραφέας γέμισε την Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΡ. ΜΠΕΚΟΣ 

Μιλώντας σε ένα κατάμεστο Μέγαρο ο Ορχάν Παμούκ παρουσιάστηκε απρόσμενα απολαυστικός και οικείος (Γ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΣ)

O Ορχάν Παμούκ χάρισε πρώτα ένα πλατύ χαμόγελο και έπειτα καλησπέρισε στα ελληνικά. Διατρέχοντας με τα μάτια την κατάμεστη αίθουσα δήλωσε έκπληκτος «από τον πολύ κόσμο» και ύστερα τα στύλωσε προς τους εξώστες απολαμβάνοντας την παρουσία του ενθουσιώδους κοινού.

Η Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, χωρητικότητας περίπου 1.800 θέσεων, πλημμύρισε από αναγνώστες που έσπευσαν στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Μegaron Ρlus να ακούσουν από τα χείλη του τούρκου νομπελίστα συγγραφέα τι συμβαίνει στο μυαλό ενός ανθρώπου όταν διαβάζει ένα μυθιστόρημα.

Ο Ορχάν Παμούκ μίλησε για την τέχνη του μυθιστορήματος από τη μεριά του συγγραφέα και του αναγνώστη, για την εμπειρία της ανάγνωσης, ενώ χαρακτήρισε τη λογοτεχνία το πολυτιμότερο αγαθό για να καταλάβουμε τον εαυτό μας και τους άλλους- πάντα με την πειθαρχία ενός επαγγελματία και με το πάθος ενός ανθρώπου απολύτως ικανοποιημένου με αυτό που κάνει.

«Το μυθιστόρημα είναι μια διαδικασία μετάλλαξης των λέξεων σε εικόνες μέσω μιας δημιουργικής φαντασίας» τόνισε ο Παμούκ μιλώντας, μαζί με τον συγγραφέα Τάκη Θεοδωρόπουλο , για το πόσα πράγματα γίνονται ταυτόχρονα ενώ διαβάζουμε. Διαβάζουμε ένα μυθιστόρημα για να εντοπίσουμε ένα «κέντρο» που θα μας δώσει το βάθος για να κατανοήσουμε τη ζωή μας μέσω μια άλλης «φανταστικής» ζωής.

Το μυθιστόρημα, είπε, είναι μια ιδανική μορφή «οικουμενικής επικοινωνίας», που μπορεί να μας μάθει σε έναν ολοένα αντιφατικό αλλά και περίπλοκο κόσμο τη διαδικασία «να μπαίνουμε στη θέση του άλλου».

Μίλησε για το τι συμβαίνει όταν κλείνεται στο δωμάτιό του και γράφει, για τις χαρές που αντλεί από αυτό, αλλά και για μεγάλους ομοτέχνους του, ενώ εξήρε τις εικόνες στον Προυστ και το δράμα στον Ντοστογέφσκι. «Ο ρόλος του συγγραφέα δεν έχει αλλάξει.Νιώθω πως κάνω ό,τι έκανε ο Ντίκενς·μιλάω για τις ζωές των ανθρώπων και πειραματιζόμενος με αυτό ψυχαγωγώ τους αναγνώστες μου».

Ανέγνωσε επίσης στα αγγλικά αποσπάσματα για τη σχέση με την κόρη του από τα «Αλλα χρώματα» (εκδόσεις Ωκεανίδα) και δήλωσε ότι «τα εθνικά μας δράματα δεν πρέπει να επισκιάζουν την ανθρωπιά και τις μικρές ιστορίες μας».

Οπως συνηθίζει, απέφυγε να αναφερθεί στην πολιτική, σημειώνοντας ότι το μυθιστόρημα δεν είναι χώρος «για προπαγάνδα και ηθικές κρίσεις». Ηταν, με δυο λόγια, ένας Παμούκ απρόσμενα απολαυστικός και οικείος.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση