Κολλημένος με την οθόνη
Σάββα - Ρουμπάτη Μαίρη
Εικονογράφος: Δημητρίου Χρήστος 1960- ζωγράφος
Εκδ Ίνδικτος
Ηλικίες: Από 8
Κάθε παιδί του καιρού μας, μπορεί να βρεθεί στη θέση του Μπίλι. Ο Μπίλι είναι ένα παιδί χαρισματικό που ξέρει να απαντά στις προκλήσεις, να χρησιμοποιεί τις δυνατότητες της τεχνολογίας, να αρμέγει τη γνώση από κάθε πληροφορία που του δίνει η οθόνη του. Του αρέσει το παιχνίδι αυτό.
Κάποια στιγμή όμως, πέφτει ο ίδιος στην παγίδα της οθόνης του! Τον ρουφάει αυτός ο απέραντος κόσμος και ζει μέσα του απίστευτες περιπέτειες. Θα επιστρέψει άραγε πίσω στην κανονική ζωή του; Ποιος θα τον βοηθήσει; Η μοναδική εμπειρία που θα ζήσει, θα του μάθει να ξεχωρίζει την αληθινή, από την εικονική ζωή...
Μαίρη Σάββα-Ρουμπάτη
Ο Μπίλι είναι "Κολλημένος με την οθόνη", όπως όλα τα παιδιά στις μέρες μας. Χρησιμοποιεί τα εργαλεία της τεχνολογίας με επιδεξιότητα και ρουφάει από παντού πληροφόρηση, γνώση, ψυχαγωγία, εμπερία. Δεν πρόκειται για διδακτικό παραμύθι, αλλά για περιπέτεια που χαρίζει στο Μπίλι αναπάντεχες διαδρομές από το πραγματικό, στο εικονικό περιβάλλον. Οι παγίδες είναι εκεί και τον περιμένουν για να τον ειρωνευτούν, να τον κοροϊδέψουν, να τον πλανέψουν.
Σάββα - Ρουμπάτη Μαίρη
Εικονογράφος: Δημητρίου Χρήστος 1960- ζωγράφος
Εκδ Ίνδικτος
Ηλικίες: Από 8
Κάθε παιδί του καιρού μας, μπορεί να βρεθεί στη θέση του Μπίλι. Ο Μπίλι είναι ένα παιδί χαρισματικό που ξέρει να απαντά στις προκλήσεις, να χρησιμοποιεί τις δυνατότητες της τεχνολογίας, να αρμέγει τη γνώση από κάθε πληροφορία που του δίνει η οθόνη του. Του αρέσει το παιχνίδι αυτό.
Κάποια στιγμή όμως, πέφτει ο ίδιος στην παγίδα της οθόνης του! Τον ρουφάει αυτός ο απέραντος κόσμος και ζει μέσα του απίστευτες περιπέτειες. Θα επιστρέψει άραγε πίσω στην κανονική ζωή του; Ποιος θα τον βοηθήσει; Η μοναδική εμπειρία που θα ζήσει, θα του μάθει να ξεχωρίζει την αληθινή, από την εικονική ζωή...
Μαίρη Σάββα-Ρουμπάτη
Ο Μπίλι είναι "Κολλημένος με την οθόνη", όπως όλα τα παιδιά στις μέρες μας. Χρησιμοποιεί τα εργαλεία της τεχνολογίας με επιδεξιότητα και ρουφάει από παντού πληροφόρηση, γνώση, ψυχαγωγία, εμπερία. Δεν πρόκειται για διδακτικό παραμύθι, αλλά για περιπέτεια που χαρίζει στο Μπίλι αναπάντεχες διαδρομές από το πραγματικό, στο εικονικό περιβάλλον. Οι παγίδες είναι εκεί και τον περιμένουν για να τον ειρωνευτούν, να τον κοροϊδέψουν, να τον πλανέψουν.