Δευτέρα 10 Αυγούστου 2009

Το βιβλίο που διαβάζω (Μάτια μου)

Μετά από μια σειρά ιστορικών μυθιστορημάτων που διάβασα, σκέφτηκα πως είναι καιρός να ξεκουραστώ λίγο, και να διαβάσω το τελευταίο βιβλίο της φίλης μου της Μαρίας Τζιρίτα "Μάτια μου" που μου χάρισε. Πρέπει να ομολογήσω πως ήμουν διστακτική γιατί δεν μου αρέσουν τα μελό και love story βιβλία. Τελειώνοντας όμως την πρώτη σελίδα άρχισα να διαβάζω μονορούφι και να μην θέλω να σταματήσω, με κρατά προσκολλημένη εκεί στις εξελίξεις και στην πορεία των ηρώων του. Πολύ γρήγορα συνειδητοποίησα πως κακός δεν το είχα ξεκινήσει πιο νωρίς...

2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο βιβλίο, ανθρώπινο, αισθηματικό χωρίς να είναι μελοδραματικό. Μέσα από τα μάτια της ψυχής κάποιοι άνθρωποι βλέπουν περισσότερα από αυτούς που κοιτούν με τα μάτια τα πραγματαικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι φίλοι που το διάβασαν ενθουσιάσθηκαν! Τρέχω κι εγώ η παραμυθού να το αγοράσω. Σας ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση