Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

Πέφτοντας στα βαθιά μπλε νερά του Αιγαίου

 
Ο άγγελος της ομίχλης
Προδρόμου Μαρία
εκδ Εμπειρία Εκδοτική

Ένας έρωτας απαγορευμένος, αλλά και τόσο μυστηριώδης, που δεν μπορείς να του αντισταθείς...
Παρασυρμένη από την αγάπη της για την περιπέτεια, η Κατερίνα ακολουθεί το φίλο της Στέφανο σε ένα μεγάλο ταξίδι στο βυθό του ελληνικού πελάγους, προκειμένου να τον βοηθήσει στην ανακάλυψη του ναυαγίου ενός φημισμένου πειρατή, ο οποίος έζησε το 16ο αιώνα. Αυτά όμως που θα συμβούν στην πορεία θα την κάνουν να αντιληφθεί πως τα τερτίπια της μοίρας είναι προκαθορισμένα από την αρχή και κανείς δεν μπορεί να τ' αποφύγει...
Πέφτοντας στα βαθιά μπλε νερά του Αιγαίου, η κοπέλα θα χαθεί. Και θα βρεθεί στην ακτή ενός πανέμορφου, ελληνικού νησιού, αναίσθητη, σε ένα μέρος όπου θα πρέπει όχι μόνο να παίξει τη ζωή της κορόνα-γράμματα για να μπορέσει να επιβιώσει, μα και να γλιτώσει από έναν έρωτα απαγορευμένο και τελείως απρόσμενο, που θα την κυριεύσει... έναν έρωτα τόσο μαγικό και συνάμα μυστηριώδη, για τον οποίο δεν θα υπάρχει λογική...

3 σχόλια:

  1. Καταρχήν θα ήθελα να σας δώσω τα συγχαρητήρια μου για το blog σας. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την ανάρτηση του μυθιστορήματος μου σε αυτό. Ο άγγελος της ομίχλης είναι ένα βιβλίο πολύ σημαντικό για μένα αφού αποφάσισα να το προχωρήσω στη συγγραφή του, μια εποχή που πίστευα πως η έμπνευση μου με είχε εγκαταλείψει. Καθόμουνα αμέτρητες ώρες μπροστά στον ηλεκτρονικό μου υπολογιστή, κοιτώντας την άδεια, άσπρη σελίδα απέναντι μου, προσπαθώντας να τιθασεύσω τη φαντασία μου, να μαζέψω τις σκέψεις μου και να τις καταγράψω βαθιά σε εκείνο το άψυχο υλικό, δίνοντας τους κάτι από την καρδιά και τη ψυχή μου, αλλά δεν τα κατάφερνα.
    Κι έπειτα μια μέρα, όταν είχα απογοητευτεί εντελώς, μια ελληνίδα φίλη μου έτυχε να μου μιλήσει για μια γνωστή της κοπέλα, η οποία εξαφανίστηκε μυστηριωδώς στη θάλασσα πριν από μερικά χρόνια... Έτσι άρχισα να γράφω.
    Στο μυαλό μου, όλα όσα κατέθετα σε εκείνα τα χαρτιά που τύπωνα σιγά - σιγά ένα - ένα, δεν φαινόντουσαν και τόσο φανταστικά. Άλλωστε, χιλιάδες άνθρωποι χάνονται καθημερινά χωρίς να τους βρίσκουν ποτέ.. Και κάποιοι απ' αυτούς, μερικοί από εκείνους που τελικά εμφανίζονται, δεν μπορούν πολλές φορές να εξηγήσουν τις ξαφνικές τους εξαφανίσεις, ούτε να πουν πού βρισκόντουσαν τον τελευταίο καιρό.
    Με αυτό τον τρόπο, λοιπόν, πέτυχα την ολοκλήρωση του βιβλίου μου.
    Ελπίζω να σας αρέσει και να το απολαύσετε, όπως απόλαυσα κι εγώ μερόνυχτα ολόκληρα το γράψιμο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση