Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Διαγωνισμός Οκτωβρίου 2010

Εδώ είμαστε πάλι, με έναν νέο διαγωνισμό και βέβαια ένα νέο βιβλίο!!! Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να δηλώσετε συμμετοχή και να μας γράψετε τί θα θέλατε να προσθέσουμε στο blog μας. Το βιβλίο που θα κερδίσει ένας τυχερός μετά από κλήρωση είναι το, "ΠΟΙΟΣ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΟΝ ΑΛΦΟΝΣ" του Κώστα Ακρίβου από τις εκδόσεις Μεταίχμιο. Όπως πάντα μόνη προϋπόθεση για να είναι έγκυρη η συμμετοχή είναι να είσαστε μέλος του blog! (όχι της σελίδας μας στο fb). Τελευταία μέρα συμμετοχής 17/10/10. Καλή επιτυχία λοιπόν!!!

29 σχόλια:

  1. Καλημερα απο εμενα!Λοιπον θα ηθελα καποια στιγμη να βαλεις στο blog ενα αφιερωμα στις Δημοτικες Βιβλιοθηκες και στο κατα ποσο ειναι προσβασιμες και φιλικες στο ευρυ κοινο.Ειμαι της αποψης οτι τα βιβλια πρεπει να αλλαζουν χερια ωστε να μπορουμε ολοι να τα "ρουφαμε"-θα το καταλαβεις αλλωστε αν ριξεις μια ματια στο blog μου http:\\vivlioantallages@blogspot.com.

    Τα φιλια μου και καλη συνεχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το blog προσωπικά με καλύπτει και μου αρέσει πολύ ! Το μόνο που θα ήθελα είναι οι διαγωνισμοί να διαρκούν λιγότερο από 2 μήνες και να δίνονται περισσότερα βιβλία ! Καλημέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χμ,δεν είχα σκοπό να προτείνω κάτι αλλά μιας και πρότεινε η Κατερίνα θα συμφωνήσω μαζί της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σοφάκι μου καλή σου μέρα! Το blog σου έχει συμπεριληφθεί στα link μου από τότε που έγινες μέλος. Είναι μία πολύ καλή ιδέα για να μπορούμε όλοι να διαβάζουμε ... σε μένα όμως είναι δύσκολο να αποχωριστώ ένα από τα βιβλία μου ... και σε όποιον δανείζω βιβλίο έχω όρους να μην πάθει τίποτα το βιβλίο μου!!! αλλά νομίζω πως σε πολλούς θα αρέσει η πρόταση σου. καλή επιτυχία λοιπόν!!!! και ελπίζω να μην σε πειράζει αλλά θα διορθώσω το link που μας έδωσες για το blog σου
    www.vivlioantallages.blogspot.com

    Κατερινάκι & Δεσποινάκι μου συμφωνώ και εγώ μαζί σας και ήθελα πολύ να μπορώ να κάνω τον διαγωνισμό κάθε μηνά αλλά οι ανταπόκριση από τους συγγραφείς και από τους εκδοτικούς οίκους είναι μικρή (υποστηρίζουν πως η απήχηση του blog είναι μικρή εφόσον δεν υπάρχουν πολλά σχόλια στις αναρτήσεις μας .... snif ... κάντε κάτι ρε παιδιά!!! ) και θα πρέπει να αγοράζω εγώ τα βιβλία όπως έκανα στην αρχή και καταλαβαίνετε πως είναι .... δύσκολο .... αλλά το αποφάσισα θα το κάνουμε κάθε μήνα και βλέπουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε όχι και να αγοράζεις εσύ τα βιβλία !!! Αυτό δεν το θέλουμε ... αν τα προσφέρουν οι εκδοτικοί έχει καλώς... εσένα σ' ευχαριστούμε ούτως ή άλλως γι'αυτούς τους διαγωνισμούς και ας είναι και 2μηνοι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. To blog είναι άψογο, θα μπορούσατε ίσως να βάλετε και ιστολόγια άλλου είδους στη λίστα των αγαπημένων εκτός από ιστολόγια που έχουν σχέση με βιβλία!
    Και ο διαγωνισμός να γίνεται συχνότερα βεβαίως βεβαίως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατερινάκι μου μέχρι πριν λίγο καιρό, εγώ αγόραζα τα βιβλία και πλήρωνα και τα ταχυδρομικά, αλλά τα πράγματα έχουν δυσκολέψει για όλους και γι' αυτό έχω ζητήσει τη βοήθεια των συγγραφέων και των εκδοτικών οίκων, αλλά όπως ανέφερα πριν θέλουν ως απόδειξη επισκεψημότητας τα σχόλια σας στις αναρτήσεις που κάνω ...
    (άσχετο, Κατερινάκι μου αν δεν σε πειράζει βάλε μία φώτο στο profil σου-οτιδήποτε από ζώο μέχρι βουνό- απλά μόνο με διευκολύνει να εντοπίζω τα μέλη μας).

    Λιλάκι καλησπέρα, έχεις κάποια πρόταση να μας κάνεις για κάποιο ιστολόγιο που θα ήθελες να προσθέσουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημέρα και από εμένα...εγω με την σειρά μου δεν θα σου έλεγα κάτι να προσθέσεις ή να αφαιρέσεις. ούτως ή άλλως η επιτυχία και η αναγνώριση θέλουν και αυτές τον χρόνο τους...είναι βλέπεις γένους θηλυκού!!!καλη επιτυχίααααααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γειά σας. Αυτό που θα ήθελα εγώ είναι να υπήρχαν περισσότερα αποσπάσματα βιβλίων για να μας προιδεάζουν για το περιεχόμενο. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο που να λείπει από τη σελίδα σας. Ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τελικά νομίζω πως θα έχουμε ένα καλό αποτέλεσμα με αυτή την ερώτηση.Έχεις δίκιο για τα αποσπάσματα βιβλίων. Θα προσπαθήσω να το κάνω στο μέλλον. Αν έχεις κάποια προτίμηση πες το.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν και συμφωνω με την αποψη οτι το blοg σου μας καλυπτει εχω να προσθεσω κατι σαν μαμα.Επειδη οι κορες μου ειναι μικρες ακομα και δεν θελω να τις φοβεριζω λεγοντας τους μη κανεις αυτο και μη εκεινο θα ηθελα μεσα απο βιβλια να τους επισημαινω καποια πραγματα.Ετσι θα προτεινα να υπηρχε μια κατηγορια με καποια βιβλια που αναλογα με την ηλικια του καθε παιδιου θα μιλανε για θεματα οπως ο σχολικος εκφοβισμος και γενικα θεματα που απασχολουν τους περισσοτερους γονεις οπως παιδεραστια,ναρκωτικα ρατσισμος κτλ.Βιβλια γραμμενα για παιδια αλλα και για μεγαλους που θα δειχνουν εναν τροπο ωστε να μιλησουν στα παιδια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Mπορείτε να μου στέλνετε, με email, γνώμες για βιβλία που έχετε διαβάσει και θέλετε να πείτε την γνώμη σας (αν δεν υπάρχει ήδη σε ανάρτηση, οπότε και να γράψετε εκεί το σχόλιο). Προσπαθώ να πραγματοποιώ τις επιθυμίες σας, κάποια βιβλία που αφορούν τα παιδιά και την ανατροφή του μπορείτε να βρείτε και στο άλλο μου blog που αφορά τις μανούλες www.ksanthompoumpouras.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρινούλα πως την σκέφτεσε αυτή τη λίστα για τα βιβλία με συνέχεια ? γρήγορα email ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. δώστε μου ένα παράδειγμα κατηγοροποίησης βρε κορίτσια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα κι από μένα. Καλά θα κάνουμε λοιπόν να προωθήσουμε το blog όσο πιο πολύ γίνεται για να προσφέρουν πιο πολλά βιβλία οι εκδοτικοί οίκοι! Ξεκινάω από τώρα... Δεν έχω κάτι να προτείνω... Το ιστολόγιο είναι πολύ ωραίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια κι από μένα!
    Χαίρομαι που θα παρακολουθώ το blog σου, ως τώρα μου αρέσει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα, πρώτη φορά μπαίνω σε αυτό το μπλογκ και μου έκανε πάρα πολύ καλή εντύπωση η πολύ όμορφη πολύχρωμη σερπαντίνα του φόντου. Να είσαι καλά, καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χριστινάκι χαίρομαι που σε έχουμε στην παρέα μας. Για να συμμετέχεις στο διαγωνισμό μας θα πρέπει να είσαι μέλος του blog μας. Είναι πολύ εύκολο!!! Αν χρειαστείς βοήθεια, απλά πες το ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ Κ.ΑΚΡΙΒΟΥ......

    ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ BLOG ΣΑΝ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ...ΑΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ...

    ΓΙΑΝΝΑ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΠΑΙΔΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΑΠΟ 5 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΟΣΟ ΠΑΕΙ...ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ!
    αλεξανδρα κουτσουκου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ...ίσως αν προσθέτατε στο blog και κάποια κατηγορία σχετικά με πληροφορίες για συγγραφή βιβλίων καθώς Βιβλιολατρεία δεν είναι μόνο να διαβάζεις βιβλία αλλά και να συγγράφεις... (γιατί όχι?. Θα ήταν πραγματικά πολύ ενδιαφέρον.
    Χαιρετώ όλη την όμορφη παρέα εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. μην ξεχνάτε ότι πρέπει να είσαστε μέλη του blog για να συμμετέχετε στον διαγωνισμό μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δεν έχω κάτι να προτείνω για το blog σου, μου αρέσει όπως είναι.
    Καλή επιτυχία σε ό,τι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΦΗΜΟ!ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση