Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

"Ανάμεσα σε δύο κόσμους", μυθιστόρημα

"Ανάμεσα σε δύο κόσμους", μυθιστόρημα, σελίδες 280

"Όταν η νεαρή Μαρία θ'ακούσει την καρδιά της να χτυπά αλλιώτικα μετά τη βόλτα της στο πανηγύρι του χωριού της, θα καταλάβει ότι η ζωή της δεν πρόκειται να γίνει ποτέ, όπως παλιά. Ο νέγρος πλανόδιος πωλητής είναι το αναπάντεχο όνειρο αλλά και η σκληρή πραγματικότητα που πρέπει ν' αντιμετωπίσει.Διχασμένη ανάμεσα σε δύο κόσμους θα καλεστεί να πάρει μια απόφαση ζωής. Αγνοεί, όμως, ότι οι μοίρες της έχουν στήσει άσχημο καρτέρι.
Χρόνια αργότερα, όταν ο γιος της θα την απαρνηθεί και η εγγονή της θα χαροπαλεύει εξαιτίας των ναρκωτικών, ένας νεαρός νέγρος θα μπει και πάλι στη ζωή της για να της θυμίσει ότι το παρελθόν εξακολουθεί να ζει και τα λάθη περιμένουν τη δικαίωσή τους.
Ένα μυθιστόρημα που συγκινεί με τον πλούτο των συναισθημάτων του, ταξιδεύει τον αναγνώστη σ' έναν κόσμο παραμυθένιο και ταυτόχρονα αγγίζει με ευαισθησία φλέγοντα κοινωνικά ζητήματα."

Απόσπασμα: "Άφησα το κορμί μου ελεύθερο να επιπλέει πάνω στην επιφάνεια του νερού. Ήθελα να χαθώ, να χαθώ μέσα στο άπειρο ελκυστκό γαλάζιο του ουρανού και της θάλασσας. Να με ρουφήξει η θάλασσα, να με μεθύσει η δροσιά της, να 'χω στα μάτια μου τον ατέλειωτο θόλο του ουρανού.
Και τότε σ' ένιωσα. Σ' ένιωσα που κολυμπούσες ακριβώς κάτω, στο βυθό. Αναδεύεις το νερό, τα κύματα φτάνουν σε μένα, με χαϊδεύουν απαλά στα μάγουλα, μου φέρνουν τη φωνή της καρδιάς σου. Το ξέρω ότι είσαι συ. Το ξέρω ότι προσπαθείς να μου μιλήσεις. Οι λέξεις σου γίνονται σταγόνες, αγγίζουν το κορμί μου και χάνονται στο πέλαγος. Ακούς, αγάπη μου; Χάνονται στο άφταστο πέλαγος..."

Παραγγελίες από κάθε βιβλιοπωλείο στο τηλέφωνο των εκδόσεων Ερωδιός: 2310 282782. Όσοι επιθυμείτε, επικοινωνήστε μαζί μου για να σας το στείλω με προσωπική αφιέρωση, όπου κι αν βρίσκεστε! 

Γλυκερία Κακούρη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση