Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

Νικητές του διαγωνισμού Χριστούγεννα 2011

Εύχομαι σε όλους μας καλές γιορτές με υγεία και πολλά χαμόγελα!!




1 ioanna
4 ann
5 ΚΑΤΕΡΙΝΑ
7 areth6459
8 Tania M
9 stamatia gousi
10 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
12 mary2002do
13 athinave
14 Sou Lee
15 ρουλα
16 aggela
18 ATZELEN
19 athina
20 efi
21 Maria Konstanta
22 Makis
23 ΑΡΑΠΗ ΛΙΤΣΑ
24 Eva
26 mdrouga
27 olgamitolidou
30 Γιωργος Θ
31 doraxit
34 myfriendsdiary
36 fontana- giotakyr
38 penny-haos2003
39 Katerina T.
40 Ntina Knellopoula - vanessoula
41 santrena

Οι παραπάνω νικητές πρέπει να επικοινωνήσουνε μαζί μου μέσω email (vivliolatreia@gmail.com) γράφοντας τα στοιχεία τους και την ηλικία των παιδιών τους. 
Επικοινωνήστε μαζί μου έως 22/12

5 σχόλια:

  1. na rotiso kati? mias kai to onoma mou einai koinotopo, pos ksero an to ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ που αναφέρεται στη λίστα με τους νικητές είμαι εγώ ή κάποια άλλη κοπέλα; Δε θέλω ούτε να φάω τη θέση μιας νικήτριας λόγω συνονοιμίας, αλλά ούτε και να χάσω τη δική μου αν όντως εγώ κέρδισα. Τί πρέπει να κάνω λοιπόν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. -η σειρά που μπαίνουν τα ονόματα είναι όπως γράφονται τα σχόλια, αποκλείονται απο τη λιστα οσοι δεν ειναι μελη/αναγνωστες
    -οταν κανεις κλικ στο ονομα ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ, το γραφω οπως ακριβώς εμφανίζεται ως nick name,εμφανίζει το προφιλ της
    - εσυ konstantinaki μου δεν εμφανίζεσαι στα μελη/αναγνωστες αν θέλεις στειλε μου email να σε καθοδηγήσω

    τελος για να μην εχουμε παρεξηγήσεις πλέον ζηταω στο σχολιο σας να γραφεται και το email σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση. Δεν ξέρω πώς γίνομαι μέλος για να είμαι ειλικρινής, τί πρέπει να κάνω δηλαδή. Είχα την εντύπωση ότι ήμουν, μιας και είχα πατήσει το google friend connect. Εκτός κι αν δεν έπιασε, τί να πώ; Αν θέλετε να με καθοδηγήσετε; Αν και δε θέλω να σας βάζω σε επιπλέον κόπο, ήδη κάνατε υπέρ-αρκετά για εμένα. Το μαιλ μου είναι lactalove@gmail.com Σας ευχαριστώ πολύ και πάλι και σας εύχομαι καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλσπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι. Πως μπορώ να γίνω μέλος? Το mail μου είναι kate_skarli@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση