Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

έκανα τη κακιά πεθερά μου από στρίγκλα...αρνάκι!

Η πεθερόπληκτη
Μωύσογλου Γιώργος

Εκδ Δυάς Εκδοτική

Είμαι η Εύα η Πεθερόπληκτη και διαβάζοντας την ιστορία μου θα γελάσετε...μέχρι δακρύων πώς κατάφερα και έκανα τη κακιά πεθερά μου από στρίγκλα...αρνάκι!

Τον σκληρό αγώνα που έδωσα μέχρις εσχάτων για να απαλλάξω το σβέρκο μου από το ζυγό της και να σώσω το γάμο μου που καρκινοβατούσε εξ αιτίας της και πώς αντιμετώπισα το οιδιπόδοιο σύμπλεγά της που είχε με τον κανακάρη της!

Φίλες μου Πεθερόπληκτες αλλά κι εσείς που έχετε όπως λέτε...καλές πεθερές ή πρόκειται να αποκτήσετε πεθερές διαβάστε την ιστορία μου γιατί θα σας βοηθήσει και στο δικό σας αγώνα απελευθέρωσης από το σύνδρομό της. Γιατή η καλή μπορεί εύκολα να γίνει κακιά πεθερά και να χρειαστείτε τη βοήθειά μου.

Και μη ξεχνάτε ποτέ πως και οι Πεθερόπληκτες... έχουν ψυχή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση