Δευτέρα, 26 Μαρτίου 2012

σε τι διαφέρει ένα πλαστό από ένα αυθεντικό έργο;

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΣΚΕΥΩΡΙΑ
ΤΡΙΣΟΝ-ΜΙΛΣΑΝΗ ΕΥΡΙΔΙΚΗ

εκδ Κέδρος

Μια συναρπαστική πορεία μέσα στον κόσμο της τέχνης, όπου το πραγματικό και το φανταστικό ακολουθούν παράλληλες πορείες. Το Μπομπούρ, το πιο σημαντικό πολιτιστικό κέντρο του Παρισιού, γίνεται το θέατρο μιας σκοτεινής σκευωρίας. Ο Σιμόν Μπερτιέ, ένας ιδεολόγος επιμελητής του μουσείου, επιθυμεί να συγκεντρώσει σε μια έκθεση όλα τα εξαίσια όσο και αμφιλεγόμενα έργα του ζωγράφου Τζόρτζιο ντε Κίρικο.
Ωστόσο, ζηλόφθονοι και μοχθηροί συνάδελφοι του στήνουν παγίδες για να τον παρασύρουν σε λάθη που θα αμαυρώσουν τη φήμη του και θα καταστρέψουν την καριέρα του. Αν και αθώος, χάνεται όλο και πιο πολύ μέσα στο λαβύρινθο της πλεκτάνης, μέχρι που η πανέξυπνη βοηθός του Αριάδνη θα ανακαλύψει το μίτο που θα τον οδηγήσει στη σωτηρία.
Πίσω από αυτόν το σφιχτά υφασμένο καμβά, όπου απρόσμενα συμβάντα διατηρούν άγρυπνο το ενδιαφέρον του αναγνώστη, οι ήρωες αναπτύσσουν αντικρουόμενα αισθήματα και αποκαλύπτουν τις ενδιαφέρουσες προσωπικότητές τους. Ταυτόχρονα όμως τίθενται και ορισμένα ερωτήματα: Ποιος είναι ο ρόλος του μουσείου, ποιες οι ευθύνες εκείνων που διαχειρίζονται την πολιτιστική κληρονομιά, ποιες οι σχέσεις του καλλιτέχνη με το κατεστημένο και με το ανώνυμο κοινό; Και κυρίως, σε τι διαφέρει ένα πλαστό από ένα αυθεντικό έργο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση