Σάββατο 9 Μαΐου 2009

Ετοιμάζεται και νέο βιβλίο από τον κ. Καρακάση

Κάθε νέο βιβλίο που κυκλοφορεί, απαιτεί και έναν κύκλο "Δημοσίων Σχέσεων", όχι μόνο για την προβολή του, αλλά και για την αναγκαία επαφή του συγγραφέα με τους αναγνώστες.Έτσι μετά την αξέχαστη περιοδεία που κάναμε στην κεντρική και β.Ελλάδα, τώρα έχει σειρά η Κρήτη όπου θα βρεθούμε με την αγαπημένη Λένα Μαντά, στο Ρέθυμνο, Ηράκλειο και Χανιά από τις 22.5 έως και την 25η Μαϊου...
Μετά έχω μπροστά μου Πάτρα, Κυπαρισσία, Γιάννενα, Πρέβεζα και πάει λέγοντας. Η Πόπη Γαλάτουλα καταφέρνει με το μαγικό της ραβδάκι να μας συντονίζει όλους σε διαφορετικές αποστολές -και μιλάμε για μια εφετεινή ομοβροντία νέων βιβλίων από τις Εκδόσεις Ψυχογιός!- και η ίδια να γίνεται χίλια κομμάτια ώστε να είναι παρούσα στις περισσότερες απ' αυτές τις παρουσίες.
Λυπάμαι που δεν θα μπορέσω να πάω στην Κύπρο που τόσοι και τόσοι φίλοι μου το ζητούν επίμονα. Λόγοι υγείας δεν μου επιτρέπουν ταξίδι με αεροπλάνο και έτσι όλες οι μετακινήσεις μου γίνονται από ξηράς ή από θαλάσσης.
Και μέσα σε όλο αυτό τον κυκεώνα των μετακινήσεων "πρέπει" να τελειώσω το νέο μου ιστορικό μυθιστόρημα ώστε να είναι έτοιμο γύρω στα Χριστούγεννα και μετά.....να πάρει σειρά και η τόσο αναμενόμενη συνέχεια της "Αθηνάς"!!! Ο Θεός να δώσει να τα καταφέρω όλα. Εν αναμονή λοιπόν των επερχομένων εντυπώσεων...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση